Nyopererad och ny blogg!

Shu bre!
Vilken natt och vilken morgon. Jag har sovit cirka 2 timmar pga operation.
För er som inte känner mig så heter jag Sandy Summer. Jag flyttade till Sverige (Stockholm) för 3 år sen. Dock har jag alltid kunnat svenska för min mamma är svensk och min pappa är amerikan. Jag bodde i LA innan.

Men nu är det så här att jag bor i Sverige nu.
Och jag tänkte skriva om mitt helt galna och exlusiva liv ;)

Just nu är jag nyopererad, jag har gjort en bröstförstoring på 800 ml.
& för er som stör er på det fine. Men jag vill vara såhär och det är så här jag är.

Just nu känner jag mig inte särskilt fräsh så därför får ni se en bild på mig innan operationen.
Enjoy! ;)

När jag känner för det får ni se hur resultatet blev :)
Puss

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag tyckte du var fin innan också :)

2010-08-19 @ 11:22:04
Postat av: Marta (:

tycker det e skitfränt att du står på dej!

hur man vill se ut är helt upp till var och en.

vill man operera sej så tycker jag att det är självklart att man ska göra det! (:



btw, fränt att du bott i usa innan (:

själv har jag släkt där (:

2010-08-19 @ 12:51:03
URL: http://martanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0